• Logget inn som Coldblood
  • Siste besøk: I dag 14:43:59

Annonseringer

NUF kommer til å legges ned den 27. august, så er det noe du ønsker å ta vare på har du sjansen fram til da. Etter denne dato vil alt bli slettet og domenet frigjort. Diskusjonsemne her.

Post et svar

Skriv din melding og trykk OK
Valg

Gå tilbake

Emne-visning (nyeste først)

Entity
25/02 2013 19:21:57

Sheik skrev:

Dette minner veldig om en GTA/Assassins creed blanding der man kan hacke alt av elektronisk utstyr. Synes konseptet er utrolig spennende.
Her får man også se om Wii U legger seg imellom nåværende generasjon, eller om den vil ligge imellom begge, siden spillet lanseres til: 360, PS3, Wii U, PS4 og Nextbox(nokså sikkert).

Og PC.

Sheik
24/02 2013 18:42:14

Dette minner veldig om en GTA/Assassins creed blanding der man kan hacke alt av elektronisk utstyr. Synes konseptet er utrolig spennende.
Her får man også se om Wii U legger seg imellom nåværende generasjon, eller om den vil ligge imellom begge, siden spillet lanseres til: 360, PS3, Wii U, PS4 og Nextbox(nokså sikkert).

Gardar
23/02 2013 19:10:32

Jeg får litt "ugh, enda et sandbox-spill" vibber av dette spillet. Men hvem vet, kanskje det viser seg at jeg kommer til å like den likevel?

Dadaph
22/02 2013 02:10:37

Skal definitivt ha WiiU-versjonen. Liker veldig gamepad-mulighetene i de multiplattformspillene jeg har spilt så langt(AC3 og Darksiders2).

Entity
21/02 2013 21:26:56

Jepps... Dette blir stas. Perfekt for gamepaden og... Håper de viser WiiU sine muskler litt da. wink

Alak
21/02 2013 07:29:29

WATCH DOGS!! Da var spillet annonsert til våre kjære Wii U konsoller! Jeg gleder meg som en unge til det kommer ut i slutten av året! Jeg kan ikke tenke meg noen maskin mer tilrettelagt for Watch Dogs' unike måte å styre verden på. Dette blir utrolig fett!

Forum-bunn