Anbefaler folk å besøke Tendografens chat om man ønsker å spille Mario Kart 7. Vi spiller så å si hver kveld en eller flere ganger mellom 18 og 24.
http://tendografen.net/chat/
Noen som vil spille mario kart 7 med meg?
JFT skrev:
Lasse skrev:
JFT skrev:
Så det er basically en patch til glitchen samt en ny bane? Supre saker, Nintendo!Ingen nye baner. Bare fjerning av snarvei i de tre.
Er i hvertfall deilig å kunne spille Mountain Loop uten at samtlige hopper i havet. Var gøy i starten da når folk ikke hadde fått det med seg.Ah, k. Fortsatt bra av Nintendo å begynne med ordentlig patching, spesielt med tanke på noen av glitchene i tidligere Wii spill (Super Paper Mario og Zelda: SS) der det gikk utover selver save'en.
Super Paper Mario hadde vel bare den glitchen som gjorde at spillet fryste, og du måtte starte fra siste save, altså ikke save-breaking...
On topic: Noen her på NUF som fortsatt spiller på community serveren her?
Fikk nettopp 2 stjerner i Mario Kart 7!
Skal prøve på 3 nå!
JFT skrev:
Lasse skrev:
JFT skrev:
Så det er basically en patch til glitchen samt en ny bane? Supre saker, Nintendo!Ingen nye baner. Bare fjerning av snarvei i de tre.
Er i hvertfall deilig å kunne spille Mountain Loop uten at samtlige hopper i havet. Var gøy i starten da når folk ikke hadde fått det med seg.Ah, k. Fortsatt bra av Nintendo å begynne med ordentlig patching, spesielt med tanke på noen av glitchene i tidligere Wii spill (Super Paper Mario og Zelda: SS) der det gikk utover selver save'en.
Zelda SS vle også patchet da.
Vet ikke med SPM.
Lasse skrev:
JFT skrev:
haavarddahle skrev:
Hentet fra nintendo.no:
"En ny oppdatering som eliminerer snarveiene på banene Wuhu Mountain Loop, Wuhu Island Loop samt GBA Bowser Castle 1 er nå tilgjengelig dersom du først utfører en systemoppdatering og deretter laster ned 'Mario Kart 7 Update data' fra Nintendo eShop. Merk deg at du ikke kan spille Mario Kart 7 online før du har lastet ned oppdateringen!"Så det er basically en patch til glitchen samt en ny bane? Supre saker, Nintendo!
Ingen nye baner. Bare fjerning av snarvei i de tre.
Er i hvertfall deilig å kunne spille Mountain Loop uten at samtlige hopper i havet. Var gøy i starten da når folk ikke hadde fått det med seg.
Ah, k. Fortsatt bra av Nintendo å begynne med ordentlig patching, spesielt med tanke på noen av glitchene i tidligere Wii spill (Super Paper Mario og Zelda: SS) der det gikk utover selver save'en.
JFT skrev:
haavarddahle skrev:
JFT skrev:
Noen som vet hva den nye updaten til spillet gjør? Eneste jeg fikk vite var at jeg måtte oppdatere for å kunne spille online.
Hentet fra nintendo.no:
"En ny oppdatering som eliminerer snarveiene på banene Wuhu Mountain Loop, Wuhu Island Loop samt GBA Bowser Castle 1 er nå tilgjengelig dersom du først utfører en systemoppdatering og deretter laster ned 'Mario Kart 7 Update data' fra Nintendo eShop. Merk deg at du ikke kan spille Mario Kart 7 online før du har lastet ned oppdateringen!"Så det er basically en patch til glitchen samt en ny bane? Supre saker, Nintendo!
Ingen nye baner. Bare fjerning av snarvei i de tre.
Er i hvertfall deilig å kunne spille Mountain Loop uten at samtlige hopper i havet. Var gøy i starten da når folk ikke hadde fått det med seg.
haavarddahle skrev:
JFT skrev:
Noen som vet hva den nye updaten til spillet gjør? Eneste jeg fikk vite var at jeg måtte oppdatere for å kunne spille online.
Hentet fra nintendo.no:
"En ny oppdatering som eliminerer snarveiene på banene Wuhu Mountain Loop, Wuhu Island Loop samt GBA Bowser Castle 1 er nå tilgjengelig dersom du først utfører en systemoppdatering og deretter laster ned 'Mario Kart 7 Update data' fra Nintendo eShop. Merk deg at du ikke kan spille Mario Kart 7 online før du har lastet ned oppdateringen!"
Så det er basically en patch til glitchen samt en ny bane? Supre saker, Nintendo!
JFT skrev:
Hentet fra nintendo.no:
"En ny oppdatering som eliminerer snarveiene på banene Wuhu Mountain Loop, Wuhu Island Loop samt GBA Bowser Castle 1 er nå tilgjengelig dersom du først utfører en systemoppdatering og deretter laster ned 'Mario Kart 7 Update data' fra Nintendo eShop. Merk deg at du ikke kan spille Mario Kart 7 online før du har lastet ned oppdateringen!"
Bare jeg som sliter med å komme meg inn i en match?
Hvorfor havner alle jeg har spilt med i Mii Plaza? Kan jeg skru det av?
#nintendo.no på http://webchat.quakenet.org/quakenet .
jeg er innpå communityen nå, men helt alene.. venter på flere
Henro skrev:
Hvordan fungerer egentlig community på Mk7? Kan man også melde seg ut igjen?
Er bare å slette det fra lista.
Jeg joiner kanskje dere klokka 20.