• Logget inn som Coldblood
  • Siste besøk: I dag 14:43:59

Annonseringer

NUF kommer til å legges ned den 27. august, så er det noe du ønsker å ta vare på har du sjansen fram til da. Etter denne dato vil alt bli slettet og domenet frigjort. Diskusjonsemne her.

Post et svar

Skriv din melding og trykk OK
Valg

Gå tilbake

Emne-visning (nyeste først)

Foxen
20/11 2012 11:29:02

Anbefaler folk å besøke Tendografens chat om man ønsker å spille Mario Kart 7. Vi spiller så å si hver kveld en eller flere ganger mellom 18 og 24.

http://tendografen.net/chat/

haavarddahle
02/11 2012 20:29:20

Noen som vil spille mario kart 7 med meg?

kekrot
05/10 2012 19:40:15

JFT skrev:

Lasse skrev:

JFT skrev:

Så det er basically en patch til glitchen samt en ny bane? Supre saker, Nintendo! big_smile

Ingen nye baner. Bare fjerning av snarvei i de tre.
Er i hvertfall deilig å kunne spille Mountain Loop uten at samtlige hopper i havet. Var gøy i starten da når folk ikke hadde fått det med seg.

Ah, k. Fortsatt bra av Nintendo å begynne med ordentlig patching, spesielt med tanke på noen av glitchene i tidligere Wii spill (Super Paper Mario og Zelda: SS) der det gikk utover selver save'en.

Super Paper Mario hadde vel bare den glitchen som gjorde at spillet fryste, og du måtte starte fra siste save, altså ikke save-breaking...
On topic: Noen her på NUF som fortsatt spiller på community serveren her?

MysteryT
05/10 2012 18:44:37

Fikk nettopp 2 stjerner i Mario Kart 7! big_smile
Skal prøve på 3 nå! smile

Lasse
21/06 2012 09:37:58

JFT skrev:

Lasse skrev:

JFT skrev:

Så det er basically en patch til glitchen samt en ny bane? Supre saker, Nintendo! big_smile

Er i hvertfall deilig å kunne spille Mountain Loop uten at samtlige hopper i havet. Var gøy i starten da når folk ikke hadde fått det med seg.

Ah, k. Fortsatt bra av Nintendo å begynne med ordentlig patching, spesielt med tanke på noen av glitchene i tidligere Wii spill (Super Paper Mario og Zelda: SS) der det gikk utover selver save'en.

Zelda SS vle også patchet da.
Vet ikke med SPM.

JFT
21/06 2012 02:43:36

Lasse skrev:

JFT skrev:

haavarddahle skrev:

Hentet fra nintendo.no:
"En ny oppdatering som eliminerer snarveiene på banene Wuhu Mountain Loop, Wuhu Island Loop samt GBA Bowser Castle 1 er nå tilgjengelig dersom du først utfører en systemoppdatering og deretter laster ned 'Mario Kart 7 Update data' fra Nintendo eShop. Merk deg at du ikke kan spille Mario Kart 7 online før du har lastet ned oppdateringen!"

Lasse
21/06 2012 02:12:27

JFT skrev:

haavarddahle skrev:

JFT skrev:

Noen som vet hva den nye updaten til spillet gjør? Eneste jeg fikk vite var at jeg måtte oppdatere for å kunne spille online.

Hentet fra nintendo.no:
"En ny oppdatering som eliminerer snarveiene på banene Wuhu Mountain Loop, Wuhu Island Loop samt GBA Bowser Castle 1 er nå tilgjengelig dersom du først utfører en systemoppdatering og deretter laster ned 'Mario Kart 7 Update data' fra Nintendo eShop. Merk deg at du ikke kan spille Mario Kart 7 online før du har lastet ned oppdateringen!"

JFT
20/06 2012 21:01:19

haavarddahle skrev:

JFT skrev:

Noen som vet hva den nye updaten til spillet gjør? Eneste jeg fikk vite var at jeg måtte oppdatere for å kunne spille online.

Hentet fra nintendo.no:

haavarddahle
20/06 2012 17:14:44

JFT skrev:

Hentet fra nintendo.no:

JFT
20/06 2012 14:29:15

Chibini
28/12 2011 18:41:03

Bare jeg som sliter med å komme meg inn i en match?

E.K
27/12 2011 15:25:58

Hvorfor havner alle jeg har spilt med i Mii Plaza? Kan jeg skru det av?

Lasse
26/12 2011 20:09:18
haavarddahle
26/12 2011 19:49:25

jeg er innpå communityen nå, men helt alene.. venter på flere

Lasse
26/12 2011 18:50:01

Henro skrev:

Hvordan fungerer egentlig community på Mk7? Kan man også melde seg ut igjen?

Er bare å slette det fra lista.

Jeg joiner kanskje dere klokka 20.

Forum-bunn