Double J skrev:
Johannes skrev:
Beklager at du ikke fikk en viktigere rolle i historien
Red Hat har en fyr med en rød hat som logo, han omtales som regel som shadowman.
Double J skrev:
Johannes skrev:
It's not very effective..
Det samme kan vel sies om ditt spede forsøk på et passivt-aggressivt svar, som ikke førte noen steder.
Mindre spedt enn din forståelse av uttrykket passivt-aggressivt. (Hint: Wikipedia)
Edit: Ok, det er visst 100 definisjoner, jeg tenkte ut i fra denne:
In psychology, passive-aggressive behavior is characterized by a habitual pattern of passive resistance to expected work requirements, opposition, stubbornness, and negativistic attitudes in response to requirements for normal performance levels expected of others. Most frequently it occurs in the workplace where resistance is exhibited by such indirect behaviors as procrastination, forgetfulness, and purposeful inefficiency, especially in reaction to demands by authority figures, but it can also occur in interpersonal contexts.[1]
Johannes skrev:
Det samme kan vel sies om ditt spede forsøk på et passivt-aggressivt svar, som ikke førte noen steder.
Johannes skrev:
Nintendo Norway ble verdens største forum
Still a better story than Twilight.
Toaru skrev:
Essi skrev:
Johannes skrev:
http://dilbert.com/strips/comic/1996-01-02/
Forventet den også. Problemet med stereotypi er ikke at det ikke er kjønnsnøytralt. Problemet er at det er kjedelig og forutsigbart.
Feminister er kjedelige og forutsigbare.
Hvem sa noe om feminisme?
http://blog.nathanbransford.com/2010/03 … liche.html
Double J skrev:
Ikke så mye som jeg skulle ønske, men jeg har ikke tid til hverken det eller å skrive dårlige historier på NUF.
Double J used Parting Shot!
Johannes skrev:
Det går bra.
Johannes skrev:
Btw, hva betyr Shadowman? Er du bare en skygge liksom?
Den teksten har vært der siden jeg hadde logoen til Red Hat med nicket mitt som avatar. Red Hat har en fyr med en rød hat som logo, han omtales som regel som shadowman. De hadde en side hvor man kunne stille "ham" spørsmål, men den har utgått. Dessverre.
Johannes skrev:
Laget mye bloody hell i det siste, eller bare chillin'?
Ikke så mye som jeg skulle ønske, men jeg har ikke tid til hverken det eller å skrive dårlige historier på NUF.
Heh, ja. 8 år siden jeg postet denne.. tida flyr.
Fikk kosefølelse nå. Jeg savner the good old days.
RIP Forum
Double J skrev:
Har du det bra hjemme Johannes? Er det noe du trenger å snakke om?
Btw, hva betyr Shadowman? Er du bare en skygge liksom?
Laget mye bloody hell i det siste, eller bare chillin'?
Har du det bra hjemme Johannes? Er det noe du trenger å snakke om?
...
Det var duket for kamp. AssD skjøt en pil som fikk så stor hastighet at den skapte et svart hull og alle fiendene døde. AssD sa "halla halla buff buff" for å stenge det svarte hullet. Another day at the office for Herskeren.
Etter Dagen ble det nye tider i verden. Vi skal nå ta en case study fra et tempel i Mozambique.
"AssD være stor" sa Uggu Duggu.
"Jeg være enig" sa Ngue Habba.
Ut i fra denne case study kan dere se at ting har endret seg.
Essi sto foran skjønnhetens fontene. Folk hadde evig liv nå bare de fikk en jevnlig dose av drømmevannet. Det var nå rundt midnatt og fullmånen skinte. De virtuelle englene svømte i lufta, og en lyre kunne høres fra en distanse.
Endelig fungerte verden. Forkjølelse og vintertid ble aldri savnet. Flyvende biler var endelig på plass, og alle kakespader hadde "AssD" gravert inn. Nintendo Norway ble verdens største forum, og den skjulte moderator-delen forble samlepunktet for eliten. The Secret Task Force ble presteskapet i den nye globale religionen.
Det virket, alt i alt, som om lykke endelig var oppnådd. Den nye teknologien lot AssD og presteskapet spille samme rolle som gudene i Olympus. AssD var på mange måter den nye Zeus, men den gamle gubben kunne så klart ikke måle seg med AssDs kløkt.
"Nå, var alt styret verdt det?" spurte orakelet. "You bet!" svarte Glik og sendte tobakken.
Det var et lite kjent faktum at FBI sto for Fred's Bowling Initiative. FBI-møter fant sted i bowlinghallen i hovedkvarterets kjeller, hvor de fant glede i å trille kuler. I denne settingen ble det nå besluttet at agent John Smith, kodenavn JS, skulle spionere på AssD.
The Secret Task Force hadde som misjon å alltid være beredt for å sette Planens fiender ut av spill. Men nå hadde de fridag, og de satt i palasset og spilte NightSoulMS. Etter bare 9 timer hadde de alle nådd level 21 og var klare for Kerning PQ. Men AssD den grasiøse var tilbake, nå ikledd en lang svart kappe som passet godt til posisjonen hans.
"Dagen nærmer seg stadig raskere. Det finnes to typer mennesker her i verden; de som vil kjempe for sine idealer og de som bare vil flyte gjennom livet uten å ta noen form for initiativ. Nå skal dere få høre mine idealer, enten dere vil eller ikke. Jeg skal tvinge noen tusen forskere til å endelig finne en kur for forkjølelse. Lojban skal bli det nye globale språket. Jeg skal endelig avskaffe vintertid, og jeg skal få i gang så mye forurensning som mulig så den globale oppvarmingen gjør at det endelig blir levelig i Skandinavia. Færøyene skal bli verdens hovedstad og det nye Mekka, med kirker opprettet over hele verden så folk kan tilbe sin nye hersker. Jeg skal utslette NUF så Nintendo Norway endelig får den respekten det fortjener. 'Nuf is 'Nuf. Og alle skoler skal starte 11 så folk faktisk får sovet! Bare se for dere en verden hvor alt er bedre, hvor ting fungerer! Noen spørsmål?"
mEP: "Hva er vitsen med alt det styret her? Og hva er vitsen med å leve i det hele tatt?"
AssD: "Hvorfor ikke?"
mEP: "Det er slitsomt.."
AssD: "Det er det også å kverulere -.-"
mEP: "Ok da, du vinner."
Og dermed var The Secret Task Force satt tilbake i aksjon, så raskt at ingen fikk tid til å vurdere merittene til AssDs logikk. JS ble fort oppdaget, og Glik's Mario Kart Story Power og fiendeteleporteringsdingsen (heretter FTD) sendte ham fort til fangekjelleren.
I FBI-hovedkvarteret tok bowling prioritet over hensyn som å stoppe Planen. Men de sendte da noen agenter, og da den tredje sporløst forsvant så ledelsen behov for litt refleksjon. Hva kan stoppe denne mystiske skurken? Hva med å varsle Obama og få sendt inn hæren?
Obama ble glad for nyheten, siden krig er en effektiv metode for å distrahere velgerne fra dårlige tider hjemme. Hvis han bare kunne fremstå nå som en ansvarlig og vis leder var han nesten sikret å bli gjenvalgt. Han gikk rett til verks, og snart var krigsskipene på plass utenfor Færøyenes kyst, mens pressen tok opp historien: "MYSTISK MANN PÅ FÆRØYENE VIL TA OVER VERDEN". AssD gjorde seg klar til aksjon.
Essi skrev:
Johannes skrev:
Essi skrev:
2 female chars. Én blir sekretær, den andre får bruke gift. Really?
Forventet den også. Problemet med stereotypi er ikke at det ikke er kjønnsnøytralt. Problemet er at det er kjedelig og forutsigbart.
Feminister er kjedelige og forutsigbare.
Coldblood skrev:
Hva er dette?