Får alltid ein skikkeleg hype-følelse når Geoff intervjuar Reggie. Mange gode minner frå tidlegare E3 når Nintendo har annonsert noko skikkeleg sjukt. Men siste åra har vore grusomt "predictable" frå Nintendo! Synest ikkje så mykje om at dei legg meir og meir vekt på Nintendo Direct. VGX hadde jo ingen crowd som jubla for nye ting, var jo kun kamerafolk som sa yeh kvar gong dei annonserte noko.
Viss Nintendo skal annonsere nytt Zelda synest eg personleg dei skal vente til E3. Viss ikkje kan vi ikkje få reaksjonar som denne! Skyward Sword revealen var ikkje epic sjølv om det var på E3. Men så faila jo Miyamoto når han spelte pga.for mykje stråling eller lys i salen som påvirka MotionPlus kalibreringa.
Hva forventer man liksom når man ansetter Joel McHale? Han har bygd en hel komedie karriere på det å være sarkastisk og snakke dritt om andre.
Helt forferdelig. Geoff og Joel funka ikke sammen i det hele tatt. Enig i mye av det Kekrot skrev.
Ingen virka til pass, heller ikke de som mottok prisene.
Her må de se og lære av Emmy, Oscar og idrettsutdelinger. Dette kunne noen på medie-linjene i Norge ha laget bedre.
Glad jeg ikke så på. Det jeg husker fra tidligere år har vært pinlig nok.
Alak skrev:
Om Nintendo viser frem noe, tviler jeg på at det er noe gigantisk som kommer til å slå verden ut av banen. Selv om dette er det Nintendo trenger, og som alle fansen håper på. Det skjer gang på gang, hype = nederlag.
Told ya!
Aldri, ALDRI stol på media og deres rykteflom/ønsketenkning.
VGX var eigentleg heilt elendig no når eg har sett heile. Denne artikkelen forklarar det eg meiner: http://www.gamrreview.com/article/90790 … -atrocity/
Geoff Keighley var ganske kjedeleg i kveld, einaste var vel når han prata med Reggie, men det er jo alltid artig når Geoff intervjuar han. Men det verste var han andre konferansieren Joel McHale, herregud til ein idiot. Han snakka negativt om heile spelbransjen heile tida. Kommentarar som det at han vart plassert i eit nerdeshow f.eks.
Nei, eg er glad Reggie ikkje annonserte eit nytt stort spel, for VGX var ikkje noko slikt verdig. Det var jo ingen av utviklarane som var på besøk som fekk seie noko som helst nesten, alt vi fekk høyre var masete kommentarar frå Joel McHale, fy faen til ein idiot. Så nyheita om Cranky Kong var jo nesten noko av den største annonseringa i kveld, om der var nokon annonseringar i det heile. Einaste nye eg huskar var eit iOS spel frå utviklarane til enten Titanfall eller noko i den duren.
Fyren frå Retro såg jo heilt slått ut av dumskapen til Joel McHale, Reggie og Geoff klarte iallfall å holde stemninga oppe akkurat då.
Og no har eg ikkje eingong kritisert mellomsekvensane til Smosh og dei to som brølte sann. Denne nye versjonen av VGA sugde no. Makan til makkverk.
Fyren frå Retro Studios svarte iallfall I can't tell you på spørsmålet om Retro har ett eller to team for tida. Metroid Prime 4 confirmed
Donkey Kong var jo det alle ville vite noe om...
Det spillet har vi sett så mye av, og det er ikke lenge til det kommer -.-
De kunne i det minste vist frem en helt ny Super Smash karakter.
Da er det bare å gjøre seg klar for en Demo. Må enten være Bayonetta, Donkey Kong, Mario Kart eller Super Smash.
Reggie vil være det 6 innslaget og vil komme på "scenen" i løpet av den første timen.
Kilde: http://www.spike.com/vgx
MysteryT skrev:
Dadaph skrev:
Tviler sterkt på Zelda.
Blir nok Donkey Kong Country, Bayonetta 2 eller noe, da spillet som skal vises allerede skal være annonsert.
Har de ikke allerede sagt at E3 vil bli tidspunktet for å vise neste Zelda?Aonuma sa bare at ha skulle snakke om Zelda på E3, har vel ikke sagt noe om at spillet ikke blir vist før da?
Stemmer, vi vil få vite noe på e3, men det er ikke sagt at vi først vil se det der. Skulle egentlig vises på Comi-con ifølge Aonuma selv.
Dadaph skrev:
Tviler sterkt på Zelda.
Blir nok Donkey Kong Country, Bayonetta 2 eller noe, da spillet som skal vises allerede skal være annonsert.
Har de ikke allerede sagt at E3 vil bli tidspunktet for å vise neste Zelda?
Aonuma sa bare at ha skulle snakke om Zelda på E3, har vel ikke sagt noe om at spillet ikke blir vist før da?
Men så nettopp en artikkel at spillet de skulle vise var annonsert, så med andre ord så er det vel ikke noe vits å få med seg eventet.
Tviler sterkt på Zelda.
Har de ikke allerede sagt at E3 vil bli tidspunktet for å vise neste Zelda?
kekrot skrev:
Er vel i morgon dette? Altså 00:00 natt til søndag
Stemmer. Det starter visstnok 6 p.m. EST som tilsvarer 23.00 GMT
Er vel i morgon dette? Altså 00:00 natt til søndag
Hvis jeg skal starte ønsketenkingen skikkelig...
Destiny til Wii U.