Mactetra skrev:
Animus skrev:
V3gas skrev:
nice fanfic
Takk for det. Mitt lengste verk til nå.
jøsses! Nå har jeg ikke vært aktiv her på et år, og det første jeg ser når jeg kommer tilbake er at du skriver om meg? Spennende, spennende!
Jeg så den ikke før nå... wæt iz dat
edit: og det er over ett år siden. godt over, egentlig.
APPLY YOURSELVES
oh bby
Slik ser skole-PC'n ut for øyeblikket.
Mactetra skrev:
Animus skrev:
V3gas skrev:
nice fanfic
jøsses! Nå har jeg ikke vært aktiv her på et år, og det første jeg ser når jeg kommer tilbake er at du skriver om meg? Spennende, spennende!
Det er min humor (den kan ingen ta ifra meg).
Bakgrunnsbildet endrer seg hvert kvarter da
Animus skrev:
Haug1 skrev:
Animus skrev:
Synes det er utrolig at du bruker msn enda!
Det er enda to folk jeg snakker med som fortsatt bruker MSN (hei, Aleks), og så lenge det er minst én person skal jeg fortsette!
Animus skrev:
Synes det er utrolig at du bruker msn enda!
ganske kreative greier
Jeg mås i meg uenig. Bildet minner om gammel studentkultur. Eller... at eldre gjør narr av nyere studentkultur. Det er blitt en vane at eldre håner oss fremadstormende menneskers måte å studere metoder, analyser, metoder, kalle det hva du vil i en hvilken som helst situasjon. De eldre hater oss. Bestefaren din hater deg. Neida. Men han liker garantert gamle da'ar bedre. Sånn er'e jo. Men om han der på bildet, har lest alle de bøkene... OG har lest alle... OG tror han har lest mange... DET HAR'N helt rett i. Er'e bæssfar'n detta ell? Homie out føkk off
Animus skrev:
nice fanfic