Siden det er ditt første spill, så var det jo et smart trekk å starte med noe simpelt poneg-samling.
Sånne spill er jo ufattelig populære. :V
Oi, se her du!
Haha Reinsdyr, tenkte ikke på at folk har flere skjermer! Spillet skalerer seg selv for øyeblikket etter displayets oppløsning. Skal få fikset det!
Jeg er absolutt ikke noen kunstner, men jeg prøvde å lage logoen i samme stil som resten av spillets grafikk! Det er mitt første publiserte Android-spill, så jeg forventer ikke at det skal bli så sinnsykt populært uansett
Tror de prøver på det hvertfall, men om de har noen rettigheter tviler jeg på egentlig. Har hørt om en del "morsomme" episoder hvor folk med helt anderledes spill blir kontaktet pga. bruken av "Saga" "Candy" o.l., noe jeg ikke tror de har krav på i utgangspunktet. Men men, de prøver da .
Her er en av de: The Banner Saga vs. King
Alak skrev:
Rush Crush? Det er vel ikke lenge før du hører fra King ang. saksøking på navnet. Skal ikke bare endre det til Rush Crush Saga mens du er i gang?
Har de mye rettigheter på det vanet i Norge da? :V
Ser bra ut. Jeg ville derimot ha endret app iconet da det ikke ser så innbydende ut(om målet er å få masse nedlastinger). Det er tross alt første inntrykket man får av selve appen
Rush Crush? Det er vel ikke lenge før du hører fra King ang. saksøking på navnet. Skal ikke bare endre det til Rush Crush Saga mens du er i gang?
Da gikk jeg litt gjennom spillet. Trafikken ble bare mere umulig når jeg kjørte lengre. :V
Men si meg, hvordanfungerer oppløsningen? Siden jeg bruker tre skerjerm, gikk spillet i en wide-screen modus os strakte seg ut mot de to andre skjermene. Spilelt dekket ikke alle skjermene.
Det svarte er skjermene mine, og det gråe er spillet.
Bra spill forresten. Lagde du modellene?
Ja vel.
Ah, trodde at du fikk spillet ditt i Windows Live.