Haug1 skrev:
Tyranisaur skrev:
I prinsipper kan du si at spillet bare heter Super Smash Bros. Greia er vel at det er en version til Wii U og en til 3DS, og disse får da hver sin tittel.
Det ser ikke ut som at forskjellen blir større enn tillegstittelen "for Wii U" og "for 3DS". Sært... Foretrekker Super Smash bros 4, jeg da.
Det er jo forskjell på spela. Dei vil ikkje ha dei same banene engong, og dei som er på begge, som Final Destination, har vel forskjellig design.
Tyranisaur skrev:
I prinsipper kan du si at spillet bare heter Super Smash Bros. Greia er vel at det er en version til Wii U og en til 3DS, og disse får da hver sin tittel.
Det ser ikke ut som at forskjellen blir større enn tillegstittelen "for Wii U" og "for 3DS". Sært... Foretrekker Super Smash bros 4, jeg da.
Reinsdyr skrev:
MysteryT skrev:
Det plager meg at amerikanere og sånt kaller det for smash bros istedet for Super Smash :I
Enkelt. Du beveger munnen din mindre når du sier Smash Bros. Super Smash krever mer bevegelse. :V
Su-per-smash
Smash-bros
Jeg kaller det også Smash bros noen ganger.
MysteryT skrev:
Det plager meg at amerikanere og sånt kaller det for smash bros istedet for Super Smash :I
Enkelt. Du beveger munnen din mindre når du sier Smash Bros. Super Smash krever mer bevegelse. :V
Su-per-smash
Smash-bros
Det var fansen som kalte det Super Smash 64 for å ikke forvirre folk som kalte Melee for Super Smash, bil jeg tro.
Vennee mine kalte det for Super SMash istedet for Melee gjennom alle årene før Brawl kom ut.
Hmm, det gjør kanskje det. :p
Widl skrev:
Ser ikke "problemet" (merk gåseøyne) da. Mange Nintendo 64-spill het jo 64 på slutten, Super Smash Bros. 64. Det eneste her er jo at de slenger på "for" siden det er dual console. :p
Trodde det bare het Super Smash Bros. jeg o_O
MysteryT skrev:
JFT skrev:
Reinsdyr skrev:
Vel, kunne vel ikke tenke meg et tredje navn uansett, etter Melee og Brawl. Finner ikke på noe relatert navn. :V
Gikk jo lenge et rykte om at det skulle hete "Universe". Selv hadde jeg likt det navnet, men hadde kanskje ikke passet til 3DS-versjonen.
Det har jo ikke noe om og slåss og gjøre da.
Nei, veldig sant, men det ville vært en litt "morsom" løsning på å ikke bare kalle det "Super Smash Bros U" og heller kombinere det med et navn (U-niverse) synes jeg. Men, som sagt, ville det ikke gitt stor mening til 3DS versjonen.
Ser ikke "problemet" (merk gåseøyne) da. Mange Nintendo 64-spill het jo 64 på slutten, Super Smash Bros. 64. Det eneste her er jo at de slenger på "for" siden det er dual console. :p
Super SMahs Bros. Onslaught? :V
JFT skrev:
Reinsdyr skrev:
Vel, kunne vel ikke tenke meg et tredje navn uansett, etter Melee og Brawl. Finner ikke på noe relatert navn. :V
Gikk jo lenge et rykte om at det skulle hete "Universe". Selv hadde jeg likt det navnet, men hadde kanskje ikke passet til 3DS-versjonen.
Det har jo ikke noe om og slåss og gjøre da.
Reinsdyr skrev:
Reinsdyr skrev:
Super Smash Bros. Fight-o! (Må sies på Japansk liksom)