• Logget inn som Coldblood
  • Siste besøk: I dag 14:43:59

Annonseringer

NUF kommer til å legges ned den 27. august, så er det noe du ønsker å ta vare på har du sjansen fram til da. Etter denne dato vil alt bli slettet og domenet frigjort. Diskusjonsemne her.

Post et svar

Skriv din melding og trykk OK
Valg

Gå tilbake

Emne-visning (nyeste først)

Haug1
04/01 2014 16:16:26

Super Mario 3D World og Wind Waker HD så langt! wink Går kanskje over til Assassin Creed IV etter hvert

kekrot
04/01 2014 04:37:00

Kva spel du spelar?

Haug1
03/01 2014 11:54:26

Nå har jeg fått spillopptakeren så nå kommer jeg til å teste litt ut for å lære meg det! Det er bare å følge med, men jeg kommer ikke til å game i mange timer! smile Jeg kommer til å si i fra her når jeg virkelig har tenkt å streame ordentlig!

Haug1
28/12 2013 23:13:45

http://www.twitch.tv/ahaug1

I følge amazon skal jeg få pakken rundt 3. januar, så må jeg lære meg programmet og hvordan jeg streamer via twitch (noe jeg regner med ikke blir noe problem). Så første streaming blir vel rundt 3. januar, men jeg kommer til å poste her som sagt.

Jeg reiser tilbake til fhs 12. + at jeg ikke gamer særlig ofte. Menmen, blir artig å prøve det! big_smile

kekrot
28/12 2013 22:05:22

Haug1 skrev:

kekrot skrev:

Hehe, kan jo vere artig det. Spesielt viss du får ein del folk som ser for det er jo enda bedre viss fleire chattar slik wink

Eg har eigentleg dårleg nett no da, men vi får fiber på nyåret så flott om du tek det litt etter det tongue

Jeg blir vel egentlig bare å streame når jeg føler for det, så får de som er tilgjengelig se på om de ikke har bedre å gjøre. smile Ellers så må jeg bare få sagt at jeg aldri har gjort dette før, og jeg er nok ikke spesielt frimodig når det gjelder å snakke for "ukjent" publikum, men jeg skal prøve!

Essda er berre å prøve eit par gongar så sit det som eit skudd

Bysno
28/12 2013 20:27:52

Høres morsomt ut. :> Kan du skrive ned linken til kanalen din? Jeg vil gjerne abonnere på deg slik at jeg får mail når du streamer. big_smile

Når tenker du forresten at første stream vil bli?

Haug1
28/12 2013 19:41:02

kekrot skrev:

Hehe, kan jo vere artig det. Spesielt viss du får ein del folk som ser for det er jo enda bedre viss fleire chattar slik wink

Eg har eigentleg dårleg nett no da, men vi får fiber på nyåret så flott om du tek det litt etter det tongue

Jeg blir vel egentlig bare å streame når jeg føler for det, så får de som er tilgjengelig se på om de ikke har bedre å gjøre. smile Ellers så må jeg bare få sagt at jeg aldri har gjort dette før, og jeg er nok ikke spesielt frimodig når det gjelder å snakke for "ukjent" publikum, men jeg skal prøve!

kekrot
28/12 2013 19:00:01

Haug1
28/12 2013 18:14:47

Jepp, nå har jeg kjøpt meg en HD Game Capture og kommer til å streame når jeg spiller Wii U! big_smile Får vel utstyret på nyåret, men er litt interessert i å vite om dette kan være interessant?
Jeg kommer til å streame på www.twitch.tv og det er selvfølgelig gratis å se på for de som ikke vet hva det er. Det er også mulighet å lage seg en bruker slik at man kan chatte med den som streamer.

Jeg kommer mest sannsynlig til å spille Wind Waker HD, Super Mario 3D World, Assassin Creed IV og Battlefield 4 med det første. Jeg kommer også til å poste her før jeg spiller ettersom det først og fremst blir når jeg har ferie og er hjemme (går på fhs).

Er dette interessant? smile

Forum-bunn