Super Mario 3D World og Wind Waker HD så langt! Går kanskje over til Assassin Creed IV etter hvert
Kva spel du spelar?
Nå har jeg fått spillopptakeren så nå kommer jeg til å teste litt ut for å lære meg det! Det er bare å følge med, men jeg kommer ikke til å game i mange timer! Jeg kommer til å si i fra her når jeg virkelig har tenkt å streame ordentlig!
http://www.twitch.tv/ahaug1
I følge amazon skal jeg få pakken rundt 3. januar, så må jeg lære meg programmet og hvordan jeg streamer via twitch (noe jeg regner med ikke blir noe problem). Så første streaming blir vel rundt 3. januar, men jeg kommer til å poste her som sagt.
Jeg reiser tilbake til fhs 12. + at jeg ikke gamer særlig ofte. Menmen, blir artig å prøve det!
Haug1 skrev:
kekrot skrev:
Hehe, kan jo vere artig det. Spesielt viss du får ein del folk som ser for det er jo enda bedre viss fleire chattar slik
Eg har eigentleg dårleg nett no da, men vi får fiber på nyåret så flott om du tek det litt etter detJeg blir vel egentlig bare å streame når jeg føler for det, så får de som er tilgjengelig se på om de ikke har bedre å gjøre.
Ellers så må jeg bare få sagt at jeg aldri har gjort dette før, og jeg er nok ikke spesielt frimodig når det gjelder å snakke for "ukjent" publikum, men jeg skal prøve!
Essda er berre å prøve eit par gongar så sit det som eit skudd
Høres morsomt ut. :> Kan du skrive ned linken til kanalen din? Jeg vil gjerne abonnere på deg slik at jeg får mail når du streamer.
Når tenker du forresten at første stream vil bli?
kekrot skrev:
Hehe, kan jo vere artig det. Spesielt viss du får ein del folk som ser for det er jo enda bedre viss fleire chattar slik
Eg har eigentleg dårleg nett no da, men vi får fiber på nyåret så flott om du tek det litt etter det
Jeg blir vel egentlig bare å streame når jeg føler for det, så får de som er tilgjengelig se på om de ikke har bedre å gjøre. Ellers så må jeg bare få sagt at jeg aldri har gjort dette før, og jeg er nok ikke spesielt frimodig når det gjelder å snakke for "ukjent" publikum, men jeg skal prøve!
Eg har eigentleg dårleg nett no da, men vi får fiber på nyåret så flott om du tek det litt etter det
Jepp, nå har jeg kjøpt meg en HD Game Capture og kommer til å streame når jeg spiller Wii U! Får vel utstyret på nyåret, men er litt interessert i å vite om dette kan være interessant?
Jeg kommer til å streame på www.twitch.tv og det er selvfølgelig gratis å se på for de som ikke vet hva det er. Det er også mulighet å lage seg en bruker slik at man kan chatte med den som streamer.
Jeg kommer mest sannsynlig til å spille Wind Waker HD, Super Mario 3D World, Assassin Creed IV og Battlefield 4 med det første. Jeg kommer også til å poste her før jeg spiller ettersom det først og fremst blir når jeg har ferie og er hjemme (går på fhs).
Er dette interessant?