Link kommer til Mario Kart 8. No kidding.
Hva med en tournament a folkens? Kan bli artig med denne gjengen tenker jeg
Entity skrev:
Hvor er det jeg finner denne pin koden og hvor registrerer jeg?
Det er Club Nintendo koden som følger med spillet.
http://www.nintendo.no/arkivet/promotions/mk8p
Hvor er det jeg finner denne pin koden og hvor registrerer jeg?
Takk for to gode svar!
Jeg har The Wonderful 101 og Sonic Lost World, og jeg syntes førstnevnte er vesentlig bedre. Jeg kjøpte MH3 på Wii og fant vel ut at det ikke var helt min greie, men det kan godt hende at du vil like det. Jeg vil fortsatt anbefale å prøve The Wonderful 101. Det var en demo på et eller annet tidspunkt, vet ikke om den forsatt er tilgjengelig.
Kommer helt an på spillsmaken. Jeg har både W101 oh MH3U, og må si meg fornøyd med begge to. Men min soleklare favoritt er Monster Hunter. Hvis du liker den type grindespill hvor du kun kjemper mot svære bosser hele tiden for å få bedre utstyr, kjør på. Online communityet er som regel veldig bra, og selv de beste hunterne blir med newbies på lette quests. Det er morsomt og utfordrende, og man kan lett sette 300 timer i spillet.
Wonderful 101 er jo actionspill av god kvalitet, quirky og med masse bra humor. Det er jo platinum som står bak, og det vet jo alltid hva de driver med. Grafisk ser det veldig bra ut, og dette er et av de få spillene som klarer å bruke Game Pad'en på en fornuftig måte.
Anbefaler deg å sjekke ut noen "best of" videoer av begge spillene og se hva du ønsker å spille selv.
Edit: Monster Hunter har jo en demo på eShop, så test den ut for å få en feeling. Men jeg garanterer deg at spillopplevelsen blir 100 ganger bedre når du spiller Online med 3 huntere til ;D
Da tenker jeg å registrere min pin-kode for å få et av de 10 gratis-spillene.
Jeg har "Nintendo Land, Pikmin 3, Wind Waker HD og New super mario bros" fra før.
Så spørsmålet mitt er, vil dere anbefale Monster Hunter 3, Sonic: Lost World eller The wonderful 101? (altså hva var dere mest fornøyd med selv)
Wii Party, Olympic Games og Game and Wario tror jeg ikke er noe for meg
Kjip overraskelse når man selv ser at man slår dem på målstreken da
Har skjedd med meg et par ganger også. Jeg antar det ser forskjellig ut visuelt når det er lokalt (som på videoen), men siden det faktisk er online, så mistenker jeg at det er connectionen som er bittelitt desyncet.
Se dette! Utrolig rar (og irriterende) bug på Mario Kart 8. Jeg spilte online med en kompis da jeg lå på tredjeplass på oppløpet, og begge de foran meg kræsjet og jeg kjørte i mål på førsteplass. Selvfølgelig jublet jeg og var storfornøyd, helt til scoreboarden kom og det står at jeg kom på tredjeplass. -Umulig, tenkte jeg, og så på reprisen gang etter gang i slow motion. Jeg vant helt klart og tydelig! LOL
Jeg lastet opp videoen her: https://www.youtube.com/watch?v=ShLGOUZXv44
Har hørt at Battle Mode er grisemorsomt om man spiller teams.
kekrot skrev:
Jimmy skrev:
Noen som har noe info om hvordan man benytter seg av kampanjen for å få et gratis spill?
Vi skal visstnok få meir info seinare, men kode for å laste ned spelet får vi ikkje før i august. Bergsala.
Alt av info ligger allerede ute, er bare å gå hit og skrive inn informasjonen. Gjorde det i går. Nedlastingskoden kommer derimot ikke før i august da, som Kekrot skriver.
Nintendo.no - Mario Kart 8 Bonus
Heh, eg synest det er meir stress med time limit.
Dei skulle lagt ved begge.